Το λογιστικό γραφείο Βαρδαλά Μ. Μαρία εδρεύει στην Παλλήνη και παρέχει ένα ευρύ φάσμα υψηλής ποιότητας φοροτεχνικών και λογιστικών υπηρεσιών σε επιχειρήσεις και ιδιώτες, λειτουργώντας πάντα με γνώμονα την αποτελεσματική και συνεχή εξυπηρέτηση των πελατών μας. Η αξιοπιστία, η συνεχής ενημέρωση και η εμπειρία είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που στα πλαίσια ενός διαρκούς μεταβαλλόμενου λογιστικού και φορολογικού περιβάλλοντος μας επιτρέπουν να εξυπηρετούμε με συνέπεια τις ανάγκες των πελατών μας, στοχεύοντας στη προσφορά αξιόπιστων λύσεων για κάθε έναν ξεχωριστά. Παρακολουθώντας στενά τις ολοένα και συχνότερες μεταβολές στη κείμενη νομοθεσία και βασιζόμενοι στο γνωσιακό μας υπόβαθρο, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε άρτια λογιστική και φοροτεχνική υποστήριξη, η οποία θα ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της επιχείρησής σας. Για εμάς κάθε επιχείρηση είναι μοναδική και επικεντρώνουμε το ενδιαφέρον μας στις ιδιαίτερες ανάγκες της ώστε ο επιχειρηματίας να παίρνει τις πιο σωστές αποφάσεις που θα οδηγούν στην ομαλή λειτουργία δημιουργώντας πρόσφορο έδαφος για πρόοδο και ανάπτυξη. Οραματιζόμαστε ισχυρές και μακροχρόνιες σχέσεις αξίας με τους πελάτες μας και δεσμευόμαστε να προσφέρουμε το υψηλότερο δυνατό επίπεδο υπηρεσιών με συνέπεια, ακεραιότητα και επαγγελματισμό.
Περιγραφή Υπηρεσιών-Προϊόντων
Φορολογικές Δηλώσεις
Σύνταξη και υποβολή φορολογικών δηλώσεων Ε1 & Ε2
Υποβολή τροποποιητικών–συμπληρωματικών δηλώσεων παρελθόντων ετών
Προϋπολογισμός και σύνταξη φορολογικού πλάνου
Δηλώσεις Φορολογίας Ακινήτων με άμεσο υπολογισμό φόρου και Έκδοση πιστοποιητικών ΕΝΦΙΑ
Υπολογισμός τεκμηρίων και πόθεν έσχες για την αποφυγή από πρόσθετους φόρους
Σύνταξη Δηλώσεων πόθεν έσχες
Διεκπεραίωση Υπηρεσιών για κατοίκους εξωτερικού-μεταφορά σε ΔΟΥ Εξωτερικού
Μισθωτήρια-συμβάσεις- Εκχώρηση μισθωμάτων
Υποβολή κάθε είδους αίτησης (Α21 ή πετρελαίου-θέρμανσης ή κοινωνικού μερίσματος ή ρύθμιση οφειλών)
Εργατικά Θέματα
Συμβουλές σε περιπτώσεις απολύσεων και υπολογισμός των νόμιμων αποζημιώσεων.
Συμβουλές πάνω σε εργασιακά θέματα, όπως η αλλαγή του ωραρίου, τα ρεπό, οι υπερωρίες, η άδεια λοχείας και τοκετού κ.τ.λ.
Έναρξη Επιχειρηματικής Δραστηριότητας
Διεκπεραίωση όλων των απαραίτητων ενεργειών για την έναρξη επιτηδεύματος, με σκοπό τη γρήγορη και σωστή ίδρυση της επιχείρησης
Τήρηση Βιβλίων Εποπτεία και Οργάνωση Λογιστηρίων
Λογιστική παρακολούθηση, ενημέρωση και έλεγχος βιβλίων Β’ και Γ’ κατηγορίας
Ενημέρωση myDATA/Χαρακτηρισμός εσόδων-εξόδων
Σύνταξη και υποβολή των μηνιαίων δηλώσεων ΦΠΑ και λοιπών παρακρατούμενων φόρων
Λογιστικά αποτελέσματα, ισολογισμοί, προβλέψεις
Προγράμματα ΕΣΠΑ
Μισθοδοσία
Επιπρόσθετα, παρέχεται δυνατότητα άμεσης συνεργασίας με νομικούς συμβούλους.
Όλες τις περιοχές της Αθήνας, της Περιφέρειας Ανατολικής Αττικής και της Άνδρου.
Τρόποι πληρωμής
Με χρεωστική
Με P.O.S.
Με μετρητά στην έδρα της επιχείρησης
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Προσθήκη Αξιολόγησης
Δεν υπάρχουν ακόμα αξιολογήσεις
Αυτός ο επαγγελματίας δεν έχει λάβει ακόμα καμία αξιολόγηση. Γίνετε ο πρώτος που θα μοιραστεί την εμπειρία του και βοηθήστε άλλους χρήστες να κάνουν τη σωστή επιλογή!
Ευχαριστούμε πολύ για την αξιολόγησή σας!
Η γνώμη σας είναι πολύτιμη για εμάς. Η ομάδα του Vrisko θα την εξετάσει και θα τη δημοσιεύσει σύντομα.