Σε χώρους που ξεπερνάνε σήμερα τα 900τ.μ. η Extra Line με μόνιμο προσωπικό 50 άτομα, διαθέτει την τεχνογνωσία για την οργάνωση και ανάπτυξη των πελατών της μέσα από τις τεχνολογίες αιχμής. Η τεχνογνωσία σε συνδυασμό με το έμπειρο και καταρτισμένο προσωπικό μας δίνουν τη δυνατότητα να παρέχουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και μας κατατάσσουν στις πρώτες θέσεις της αγοράς.
Περιγραφή Υπηρεσιών-Προϊόντων
Έχουμε οργανώσει ένα πρωτοποριακό τεχνολογικά Call Center ( διαχείριση και εξυπηρέτηση τηλεφωνικών κλήσεων ) διαθέτοντας ειδικό εξοπλισμό 250 σύγχρονων θέσεων εργασίας, καλύπτοντας λειτουργία 24Χ7 και έχοντας τη δυνατότητα πραγματοποίησης άνω των 150.000 κλήσεων την ημέρα, ικανό να ανταπεξέλθει στις ανάγκες της σύγχρονης αγοράς δίνοντας έτσι την ευκαιρία στην εταιρία σας, μέσα από ευέλικτα προγράμματα και πλήθος στατιστικών, να επιτύχει την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών σας σε εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις.
Άλλα Τηλέφωνα
2310590417
2310590447
Επεξεργασία Καταχώρησης
Θέλετε να εμπλουτίσετε την εγγραφή ΕXTRA LINE ΕΠΕ που ανήκει στην κατηγορία Εταιρίες Διαχείρισης Τηλεφωνικών Κλήσεων (Call Centers) και εδρεύει στην περιοχή Θεσσαλονίκη; 
Βελτίωση Εγγραφής
Προσθήκη Αξιολόγησης
Δεν υπάρχουν ακόμα αξιολογήσεις
Αυτός ο επαγγελματίας δεν έχει λάβει ακόμα καμία αξιολόγηση. Γίνετε ο πρώτος που θα μοιραστεί την εμπειρία του και βοηθήστε άλλους χρήστες να κάνουν τη σωστή επιλογή!
Ευχαριστούμε πολύ για την αξιολόγησή σας!
Η γνώμη σας είναι πολύτιμη για εμάς. Η ομάδα του Vrisko θα την εξετάσει και θα τη δημοσιεύσει σύντομα.