- Συνεδρία γνωριμίας, ώπου και ο ακοοπροθετιστής θα πάρει το ιστορικό, θα προσέξει ιδιαίτερα τη διακριτικότητα του ακουστικού βαρηκοΐας αν μας ζητηθεί, θα ενημερώσει για όλες τις λύσεις, τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα κάθε εφαρμογής. Εφόσον γίνει in situ μέτρηση και feedback management, ο υποψήφιος χρήστης θα ζήσει τις πρώτες του εντυπώσεις εάν είναι νεοεισερχόμενος στον χώρο των ακουστικών βαρηκοΐας ή θα απολαύσει καινούριες δυνατότητες, νέας γενιάς ακουστικών, χωρίς τις παθογένειες του παρελθόντος. -
- Μετά από πραγματική δοκιμή ακουστικών επιλογής, δίνεται η δυνατότητα εκτός από τον θάλαμο, ο χρήστης να βγει στο εξωτερικό περιβάλλον, σε πραγματικές συνθήκες, ώστε να σιγουρευτεί για την επιλογή. Εφόσον καταλήξει στον τύπο ακουστικών βαρηκοΐας, ακολουθεί ενημέρωση κόστους, της διαδικασίας επιλογής που αναλαμβάνουμε εξ ολοκλήρου εμείς, καθώς και του τρόπου αποπληρωμής. -
- Στο τελικό στάδιο, της παράδοσης και εφαρμογής των ακουστικών βαρηκοΐας, ο χρήστης και οι οικείοι του θα ενημερωθούν προφορικά και γραπτά για τη χρήση και συντήρηση του ακουστικού. Αναπόσπαστα κομμάτια του ακουστικού είναι το σετ καθαρισμού του, οι αφυγραντικές ταμπλέτες ή ηλεκτρικός αφυγραντήρας, οι μπαταρίες των πρώτων μηνών, τα φίλτρα του (όταν είναι συμβατό), οι οδηγίες χρήσης και συντήρησης γραπτά, οι περιοδικές ημερομηνίες service, και το έντυπο της 24μηνης Εγγύησης καλής λειτουργίας.
Μετρητοίς 10% έκπτωση μέχρι 12 άτοκες με πιστωτική. - Δόσεις εντός καταστήματος. - Δεκτά όλα τα ταμεία, καθώς και οι βεβαιώσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.