Κέντρα Δυσλεξίας Νεάπολη Θεσσαλονίκης

: 5 αποτελέσματα
Φίλτρα
Προτεινόμενη
Α-Ω
Ω-Α
Προτεινόμενη
Ερμού 46, Θεσσαλονίκη, 54623, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Λογοπεδικοί - Λογοθεραπευτές Κέντρα Δυσλεξίας

2ο κέντρο: 17ης Νοεμβρίου 61, Πυλαία

  • Διαταραχές Σίτισης-Κατάποσης (παιδιών-ενηλίκων) - Νευρομυϊκή Ηλεκτρική Διέγερσης & Επιφανειακό - Ηλεκτρομυογράφημα (NMES & SEMG) - Νευρομυϊκή Περίδεση -
  • Διαταραχές Φωνής (παιδιών-ενηλίκων) - Οργανικές και Λειτουργικές δ/χες φωνής - INTEGRATED VOICE THERAPY - Ασθενείς μετά από Λαρυγγεκτομή - Οισοφάγια Ομιλία - Νόσος του Πάρκινσον και άλλες νευρολογικές δ/χες -
  • Διαταραχές Επικοινωνίας Ατόμων με Νευρολογικά Νοσήματα (Εγκεφαλικό Επεισόδιο, Κρανιοεγκεφαλική Κάκωση, Εκφυλιστικές Νόσους) - Αφασία - Δυσαρθρία - Απραξία - Γνωστικές Λειτουργίες -
  • Αξιολόγηση - Ειδική Διαπαιδαγώγηση Μαθησιακών Δυσκολιών ? Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Παιδιών Σχολικής Ηλικίας (ΠΛΑΣΗ). -
  • Αρθρωτικές-Φωνολογικές Διαταραχές -
  • Αξιολόγηση και Αποκατάσταση Διαταραχών Επικοινωνίας σε Παιδιά με Αυτισμό - Πρόγραμμα Διαγνωστικής Παρατήρησης για τον Αυτισμό (ADOS) - Δοκιμασία Διαγνωστικής Συνέντευξης για τον Αυτισμό (ADIR-R) - Πώιμη Ανίχνευση του Αυτισμού σε παιδιά μικρής ηλικίας με την δοκιμασία ‘’ΠΑΙΣ’’ -
  • Εναλλακτικοί Τρόποι Επικοινωνίας για Άτομα με Επικοινωνιακές Ανάγκες - Μέθοδος ΜΑΚΑΤΟΝ -
  • Καθυστέρηση Λόγου Ομιλίας
Τηλέφωνο 6983295935
Ρόδων 38Α, Πεύκα - Ρετζίκι, 57010, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Λογοπεδικοί - Λογοθεραπευτές Εργοθεραπεία - Εργοθεραπευτές Κέντρα Δυσλεξίας

Υπηρεσίες

  • Λογοθεραπεία -
  • Ομάδες κοινωνικών δεξιοτήτων -
  • Ομάδες δημιουργικής απασχόλησης -
  • Ψυχολογική Υποστήριξη -
  • Βιωματικές Ομάδες Γονέων

- Διαταραχές

  • Διαταραχές σίτισης - Δυσφαγία -
  • Διαταραχές κατάποσης -
  • Διαταραχές φώνησης -
  • Νευρολογικές Διαταραχές -
  • Διαταραχές Άρθρωσης -
  • Φωνολογικές Διαταραχές -
  • Αυτισμός -
  • Μαθησιακές Δυσκολίες -
  • Δυσλεξία -
  • Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής -
  • Αναπτυξιακές Διαταραχές -
  • Καθυστέρηση Λόγου -
  • Δυσπραξία -
  • Δυσαρθρία -
  • Τραυλισμός -
  • Νοητική Υστέρηση -
  • Σύνδρομα
Τηλέφωνο 6986077294
Μικράς Ασίας 29, Πεύκα - Ρετζίκι, 57010, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Λογοπεδικοί - Λογοθεραπευτές Εργοθεραπεία - Εργοθεραπευτές Κέντρα Δυσλεξίας

Διαθέτουμε σταθμισμένα αξιολογητικά και θεραπευτικά εργαλεία για:

  • Λογοθεραπεία -
  • Εργοθεραπεία -
  • Ειδική διαπαιδαγώγηση -
  • Συμβουλευτική γονέων -
  • Ψυχολογική υποστήριξη -
  • Ομαδικά προγράμματα “Messy-sensory & clay play” για όλα τα παιδιά -
  • Διαταραχές σίτισης, κατάποσης, Επιλεκτική σίτιση ”SOS APPROACH TO FEEDING” -
  • Δυσλεξία - Μαθησιακές δυσκολίες-Διαταραχές άρθρωσης -Φωνολογικές διαταραχές - Δυσπραξία - Καθυστέρηση λόγου -Τραυλισμός -Ταχυλαλία - Δυσαρθρία - Νευρολογικές διαταραχές  -
  • Λογοθεραπεία ενηλίκων -
  • Σύνδρομα -
  • Αυτισμός -
  • ΔΕΠ-Υ -
  • Αισθητηριακό παιχνίδι - Αισθητηριακή ολοκλήρωση -
  • Ομαδικά προγράμματα κοινωνικών δεξιοτήτων και καθημερινής ζωής -
  • Σχολές γονέων εφήβων
Τηλέφωνο 2310673140
Μάρκου Μπότσαρη 93, Θεσσαλονίκη, 54453, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Λογοπεδικοί - Λογοθεραπευτές Εργοθεραπεία - Εργοθεραπευτές Κέντρα Δυσλεξίας
Είμαστε δίπλα σας σε περιπτώσεις: - Φωνολογικές Αρθρωτικές Διαταραχές - Γλωσσική Καθυστέρηση ή Ανωριμότητα - Τραυλισμός, Ταχυλαλία - Αυτισμός, Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές - Σχιστίες, Ρινολαλίες - Αφασία (Εγκεφαλικά Επεισόδια) - Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες - Δυσλεξία - Σύνδρομο Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητα - Διαταραχές στη Γνωστική Ανάπτυξη (νοητική υστέρηση) κ.ά. - Λογοθεραπεία - Μαθησιακές Δυσκολίες - Δυσλεξία - Εργοθεραπεία - Ψυχολογική Στήριξη - Εκτίμηση - Συμβουλευτική Γονέων -
Αριστοτέλους 70, Εύοσμος, 56225, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Λογοπεδικοί - Λογοθεραπευτές Εργοθεραπεία - Εργοθεραπευτές Κέντρα Δυσλεξίας

Το ''λόγος και πράξις'' παρέχει υποστήριξη σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες με:

  • Διάσπαση προσοχής – υπερκινητικότητα -
  • Διαταραχές άρθρωσης – φωνολογικές διαταραχές -
  • Καθυστέρηση λόγου και ομιλίας -
  • Μαθησιακές δυσκολίες – δυσλεξία -
  • Ψυχοκινητική καθυστέρηση -
  • Διαταραχές συμπεριφοράς -
  • Κινητικές διαταραχές (αδρή και λεπτή κινητικότητα) -
  • Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές – αυτισμός -
  • Νοητική υστέρηση – σύνδρομα -
  • Διαταραχές σίτισης – κατάποσης

Η έγκαιρη διάγνωση των διαταραχών αυτών και η αντιμετώπισή τους βοηθά στην ομαλή ψυχική, κοινωνική και μαθησιακή εξέλιξη του παιδιού.

Ειδικές Καταχωρίσεις
 
Εδώ θα βρείτε όλα τα κέντρα που ειδικεύονται σε διάγνωση και διόρθωση της δυσλεξίας σε Νεάπολη Θεσσαλονίκης. Επιλέξτε το κέντρο δυσλεξίας που επιθυμείτε σε Νεάπολη Θεσσαλονίκης έτσι ώστε το άτομο ή το παιδί που έχει δυσλεξία να καταφέρει να ξεπεράσει τυχόν μαθησιακές δυσκολίες.
Vrisko Blog
Η μελέτη των σχολικών μαθημάτων έρχεται πολύ νωρίς στη ζωή του παιδιού και πλέον με ένα τρόπο αρκετά φορτικό και καταναγκαστικό. Αν και αληθεύει πως οι σχολικές υποχρεώσεις καταλαμβάνουν μεγάλο μέρος της καθημερινότητας του παιδιού, μειώνοντας έτσι τον ελεύθερο χρόνο και αντικαθιστώντας τον με κάτι ‘μη διασκεδαστικό’, το διάβασμα χρειάζεται να λάβει νέες διαστάσεις τόσο από το οικογενειακό όσο και από το σχολικό περιβάλλον. Το πρώτο πλαίσιο στο οποίο ζει ένα παιδί είναι αυτό της οικογένειας, επομένως οι βάσεις για το πως θα αντιμετωπίζεται το διάβασμα μπαίνουν από νωρίς μέσω κυρίως της παρατήρησης. Δεν είναι βέβαια μόνο τι βλέπει το παιδί, δηλαδή τον γονέα που διαβάζει π.χ. ένα βιβλίο, αλλά και τι εμπειρίες του μεταφέρονται και με τι συναίσθημα χρωματίζονται. Ξεκινώντας από τη βρεφική ηλικία το διάβασμα παραμυθιών αποτελεί μία συνήθη δραστηριότητα παιδιού και γονέα. Στη συνέχεια, με την όξυνση της αντίληψης και κατανόησης των παιδιών, μπορούν να μεταδοθούν κι άλλες πληροφορίες, όπως
Η συμβουλευτική γονέων είναι ένα από τα προγράμματα που παρέχονται στα Κέντρα Ειδικών Θεραπειών, όπως και στο δικό μας, με σκοπό την παροχή ολιστικής βοήθειας και στήριξης της οικογένειας. Οι γονείς αποτελούν ίσως το πιο κεντρικό σύστημα που διαμορφώνει το οικογενειακό κλίμα, γι’ αυτό μερικές φορές είναι χρήσιμο να προσφεύγουν σε τέτοιου είδους υπηρεσίες.  Η συμβουλευτική γονέων αφορά:  Γονείς των οποίων το παιδί παρακολουθεί κάποιο-α από τα προγράμματα του κέντρου (λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, ειδική διαπαιδαγώγηση, ψυχοθεραπεία), όχι για να συζητείται η πρόοδός του, αλλά κυρίως για να αναγνωρίσουν τα δυνατά και αδύνατα σημεία του παιδιού και να συνεισφέρουν στο θεραπευτικό σχεδιασμό, άρα και την εξέλιξη του παιδιού.  Γονείς που δυσκολεύονται στη διαχείριση ορισμένων δυσκολιών που μπορεί να παρουσιάζει το παιδί τους στο συναισθηματικό, κοινωνικό και συμπεριφορικό κομμάτι και μπορούν να λάβουν κατευθυντήριες γραμμές και στήριξη σε πλαίσιο που δεν ασκείται κριτική. Γονείς π