Κέντρα Δυσλεξίας Πανόραμα

: 3 αποτελέσματα
Φίλτρα
Προτεινόμενη
Α-Ω
Ω-Α
Προτεινόμενη
Ερμού 46, Θεσσαλονίκη, 54623, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Λογοπεδικοί - Λογοθεραπευτές Κέντρα Δυσλεξίας

2ο κέντρο: 17ης Νοεμβρίου 61, Πυλαία

  • Διαταραχές Σίτισης-Κατάποσης (παιδιών-ενηλίκων) - Νευρομυϊκή Ηλεκτρική Διέγερσης & Επιφανειακό - Ηλεκτρομυογράφημα (NMES & SEMG) - Νευρομυϊκή Περίδεση -
  • Διαταραχές Φωνής (παιδιών-ενηλίκων) - Οργανικές και Λειτουργικές δ/χες φωνής - INTEGRATED VOICE THERAPY - Ασθενείς μετά από Λαρυγγεκτομή - Οισοφάγια Ομιλία - Νόσος του Πάρκινσον και άλλες νευρολογικές δ/χες -
  • Διαταραχές Επικοινωνίας Ατόμων με Νευρολογικά Νοσήματα (Εγκεφαλικό Επεισόδιο, Κρανιοεγκεφαλική Κάκωση, Εκφυλιστικές Νόσους) - Αφασία - Δυσαρθρία - Απραξία - Γνωστικές Λειτουργίες -
  • Αξιολόγηση - Ειδική Διαπαιδαγώγηση Μαθησιακών Δυσκολιών ? Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Παιδιών Σχολικής Ηλικίας (ΠΛΑΣΗ). -
  • Αρθρωτικές-Φωνολογικές Διαταραχές -
  • Αξιολόγηση και Αποκατάσταση Διαταραχών Επικοινωνίας σε Παιδιά με Αυτισμό - Πρόγραμμα Διαγνωστικής Παρατήρησης για τον Αυτισμό (ADOS) - Δοκιμασία Διαγνωστικής Συνέντευξης για τον Αυτισμό (ADIR-R) - Πώιμη Ανίχνευση του Αυτισμού σε παιδιά μικρής ηλικίας με την δοκιμασία ‘’ΠΑΙΣ’’ -
  • Εναλλακτικοί Τρόποι Επικοινωνίας για Άτομα με Επικοινωνιακές Ανάγκες - Μέθοδος ΜΑΚΑΤΟΝ -
  • Καθυστέρηση Λόγου Ομιλίας
Τηλέφωνο 6983295935
Καρανιβάλου 35, Θεσσαλονίκη - Τούμπα, 54454, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Λογοπεδικοί - Λογοθεραπευτές Εργοθεραπεία - Εργοθεραπευτές Κέντρα Δυσλεξίας
  • Λογοθεραπεία -
  • Εργοθεραπεία -
  • Ειδική Αγωγή -
  • Πρώιμη Παρέμβαση -
  • Σχολική Ετοιμότητα -
  • Συμβουλευτική Γονέων -
  • Ψυχολογική Υποστήριξη -
  • Αισθητηριακή ολοκλήρωση -
  • Φωνολογικές Διαταραχές -
  • Διαταραχές Άρθρωσης -
  • ΔΕΠΥ -
  • Αυτισμός -
  • Αναπτυξιακές Διαταραχές -
  • Μαθησιακές Δυσκολίες -
  • Δυσλεξία -
  • Γλωσσική Καθυστέρηση -
  • Δυσπραξία -
  • Νοητική αναπηρία -
  • Τραυλισμός -
  • Ομάδες Συνομιλήκων -
  • Βιωματικά Εργαστήρια -
  • Αξιολόγηση -
  • Δυσκολίες λόγου & Ομιλίας
Τηλέφωνο 2313060898
Αιγαίου 102, Καλαμαριά, 55133, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Λογοπεδικοί - Λογοθεραπευτές Ψυχολόγοι Εργοθεραπεία - Εργοθεραπευτές Κέντρα Δυσλεξίας

Λογοθεραπεία

  • Εφαρμογή σύγχρονων θεραπευτικών προσεγγίσεων (PADOVAN, FLOORTIME, INTESIVE INTERACTION, TEACCH, PECS, MAKATON κ.α.) -
  • Εφαρμογή Διαγνωστικών Test (Φωνολογικό Test Π.Σ.Λ, Detroit, Λ-α-Τ-ω, Word Finding, Plasis, Action Picture Test κ.α.) -
  • Διαταραχές Άρθρωσης, Δυσαρθρίες -
  • Φωνολογικές Διαταραχές -
  • Διαταραχές Φωνής (Integrated Voice Therapy) -
  • Διάσπαση Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) -
  • Καθυστέρηση της Εξέλιξης του Λόγου -
  • Ειδική Γλωσσική Διαταραχή (SLI) -
  • Μαθησιακές Δυσκολίες -
  • Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες -Δυσλεξία, Δυσορθογραφία, Δυσαναγνωσία, Δυσγραφία, Δυσαριθμησία -
  • Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)–Αυτισμός -
  • Σύνδρομο Asperger -
  • Τραυλισμός–Ταχυλαλία -
  • Νοητική Υστέρηση -
  • Σύνδρομα (Σύνδρομο Down) -
  • Ψυχοκινητικές Διαταραχές

- Ψυχολογική Εκτίμηση

  • Διαταραχές Συμπεριφοράς -
  • Συμβουλευτική Γονέων -
  • Εφαρμογή Ψυχομετρικών Test (Wisc-V, Raven κ.α)

- Ομάδες Κοινωνικών Δεξιοτήτων

  • Μικρές ομάδες 2-4 παιδιών με παρεμφερές αναπτυξιακό, γνωστικό και ηλικιακό επίπεδο -
  • Ενίσχυση της επικοινωνίας και των κοινωνικών δεξιοτήτων ? -
  • Συντονισμός ομάδας από ειδικό θεραπευτή (ψυχολόγο)

- Ομάδες σχολικής ετοιμότητας

  • Μικρές ομάδες 2-4 παιδιών προσχολικής ηλικίας -
  • Σχολική προετοιμασία για την ομαλή ένταξη στην Α΄Δημοτικού -
  • Ενίσχυση των ήπιων δεξιοτήτων -
  • Συντονισμός ομάδας από ειδικό θεραπευτή (λογοθεραπευτή-ειδικό παιδαγωγό)
Τηλέφωνο 2310424532
Ειδικές Καταχωρίσεις
 
Εδώ θα βρείτε όλα τα κέντρα που ειδικεύονται σε διάγνωση και διόρθωση της δυσλεξίας σε Πανόραμα. Επιλέξτε το κέντρο δυσλεξίας που επιθυμείτε σε Πανόραμα έτσι ώστε το άτομο ή το παιδί που έχει δυσλεξία να καταφέρει να ξεπεράσει τυχόν μαθησιακές δυσκολίες.
Vrisko Blog
Η μελέτη των σχολικών μαθημάτων έρχεται πολύ νωρίς στη ζωή του παιδιού και πλέον με ένα τρόπο αρκετά φορτικό και καταναγκαστικό. Αν και αληθεύει πως οι σχολικές υποχρεώσεις καταλαμβάνουν μεγάλο μέρος της καθημερινότητας του παιδιού, μειώνοντας έτσι τον ελεύθερο χρόνο και αντικαθιστώντας τον με κάτι ‘μη διασκεδαστικό’, το διάβασμα χρειάζεται να λάβει νέες διαστάσεις τόσο από το οικογενειακό όσο και από το σχολικό περιβάλλον. Το πρώτο πλαίσιο στο οποίο ζει ένα παιδί είναι αυτό της οικογένειας, επομένως οι βάσεις για το πως θα αντιμετωπίζεται το διάβασμα μπαίνουν από νωρίς μέσω κυρίως της παρατήρησης. Δεν είναι βέβαια μόνο τι βλέπει το παιδί, δηλαδή τον γονέα που διαβάζει π.χ. ένα βιβλίο, αλλά και τι εμπειρίες του μεταφέρονται και με τι συναίσθημα χρωματίζονται. Ξεκινώντας από τη βρεφική ηλικία το διάβασμα παραμυθιών αποτελεί μία συνήθη δραστηριότητα παιδιού και γονέα. Στη συνέχεια, με την όξυνση της αντίληψης και κατανόησης των παιδιών, μπορούν να μεταδοθούν κι άλλες πληροφορίες, όπως
Η συμβουλευτική γονέων είναι ένα από τα προγράμματα που παρέχονται στα Κέντρα Ειδικών Θεραπειών, όπως και στο δικό μας, με σκοπό την παροχή ολιστικής βοήθειας και στήριξης της οικογένειας. Οι γονείς αποτελούν ίσως το πιο κεντρικό σύστημα που διαμορφώνει το οικογενειακό κλίμα, γι’ αυτό μερικές φορές είναι χρήσιμο να προσφεύγουν σε τέτοιου είδους υπηρεσίες.  Η συμβουλευτική γονέων αφορά:  Γονείς των οποίων το παιδί παρακολουθεί κάποιο-α από τα προγράμματα του κέντρου (λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, ειδική διαπαιδαγώγηση, ψυχοθεραπεία), όχι για να συζητείται η πρόοδός του, αλλά κυρίως για να αναγνωρίσουν τα δυνατά και αδύνατα σημεία του παιδιού και να συνεισφέρουν στο θεραπευτικό σχεδιασμό, άρα και την εξέλιξη του παιδιού.  Γονείς που δυσκολεύονται στη διαχείριση ορισμένων δυσκολιών που μπορεί να παρουσιάζει το παιδί τους στο συναισθηματικό, κοινωνικό και συμπεριφορικό κομμάτι και μπορούν να λάβουν κατευθυντήριες γραμμές και στήριξη σε πλαίσιο που δεν ασκείται κριτική. Γονείς π