Κέντρα Λογοθεραπείας Θέρμη

: 3 αποτελέσματα
Φίλτρα
Προτεινόμενη
Α-Ω
Ω-Α
Προτεινόμενη
Δελφών 23Α, Πυλαία, 55535, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Λογοπεδικοί - Λογοθεραπευτές Ψυχολόγοι Παιδαγωγοί Εργοθεραπεία - Εργοθεραπευτές Κέντρα Λογοθεραπείας
  • Λογοθεραπεία -
  • Εργοθεραπεία -
  • Συμβουλευτική Παιδιών και Γονέων -
  • Ψυχολογική Στήριξη -
  • Αξιολόγηση Σχολικής ετοιμότητας -
  • Πρώιμη παρέμβαση -
  • Εγκεφαλική Παράλυση (ημιπληγία, τετραπληγία, αθέτωση, αταξία) -
  • Αισθητηριακή ολοκλήρωση -
  • Καθυστέρηση Λόγου και ομιλίας -
  • Τραυλισμός, Ταχυλαλία -
  • Διαταραχές λόγου -
  • Διαταραχές άρθρωσης και φωνολογικές διαταραχές -
  • Μαθησιακές δυσκολίες -
  • Δυσλεξία -
  • Ειδική Διαπαιδαγώγηση -
  • Μελέτη μαθημάτων -
  • Διαταραχή Ελλειμματικής προσοχής – Υπερκινητικότητα -
  • Αναπτυξιακές Διαταραχές -
  • Αυτισμός, Σύνδρομο Άσπεργκερ -
  • Νοητική Υστέρηση -
  • Σύνδρομα -
  • Ενήλικες μετά από Εγκεφαλικό επεισόδιο
Τηλέφωνο 2310313002
Ερμού 46, Θεσσαλονίκη, 54623, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Λογοπεδικοί - Λογοθεραπευτές Κέντρα Λογοθεραπείας

2ο κέντρο: 17ης Νοεμβρίου 61, Πυλαία

  • Διαταραχές Σίτισης-Κατάποσης (παιδιών-ενηλίκων) - Νευρομυϊκή Ηλεκτρική Διέγερσης & Επιφανειακό - Ηλεκτρομυογράφημα (NMES & SEMG) - Νευρομυϊκή Περίδεση -
  • Διαταραχές Φωνής (παιδιών-ενηλίκων) - Οργανικές και Λειτουργικές δ/χες φωνής - INTEGRATED VOICE THERAPY - Ασθενείς μετά από Λαρυγγεκτομή - Οισοφάγια Ομιλία - Νόσος του Πάρκινσον και άλλες νευρολογικές δ/χες -
  • Διαταραχές Επικοινωνίας Ατόμων με Νευρολογικά Νοσήματα (Εγκεφαλικό Επεισόδιο, Κρανιοεγκεφαλική Κάκωση, Εκφυλιστικές Νόσους) - Αφασία - Δυσαρθρία - Απραξία - Γνωστικές Λειτουργίες -
  • Αξιολόγηση - Ειδική Διαπαιδαγώγηση Μαθησιακών Δυσκολιών ? Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Παιδιών Σχολικής Ηλικίας (ΠΛΑΣΗ). -
  • Αρθρωτικές-Φωνολογικές Διαταραχές -
  • Αξιολόγηση και Αποκατάσταση Διαταραχών Επικοινωνίας σε Παιδιά με Αυτισμό - Πρόγραμμα Διαγνωστικής Παρατήρησης για τον Αυτισμό (ADOS) - Δοκιμασία Διαγνωστικής Συνέντευξης για τον Αυτισμό (ADIR-R) - Πώιμη Ανίχνευση του Αυτισμού σε παιδιά μικρής ηλικίας με την δοκιμασία ‘’ΠΑΙΣ’’ -
  • Εναλλακτικοί Τρόποι Επικοινωνίας για Άτομα με Επικοινωνιακές Ανάγκες - Μέθοδος ΜΑΚΑΤΟΝ -
  • Καθυστέρηση Λόγου Ομιλίας
Τηλέφωνο 6983295935
Κέντρο ΛογοΘεραπείας και Ειδικών Θεραπειών
Ιασωνίδου 19, Θέρμη, 57001, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Λογοπεδικοί - Λογοθεραπευτές Κέντρα Λογοθεραπείας
Τηλέφωνο 2310464993
Ειδικές Καταχωρίσεις
 
Στην ενότητα Κέντρα Λογοθεραπείας μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για Κέντρα Λογοθεραπείας σε Θέρμη. Δείτε την καταχώρηση που σας ενδιαφέρει στο χάρτη και μέσα από την υπηρεσία Δρομολόγηση λαμβάνετε αναλυτικές οδηγίες πρόσβασης.
Vrisko Blog
Η μελέτη των σχολικών μαθημάτων έρχεται πολύ νωρίς στη ζωή του παιδιού και πλέον με ένα τρόπο αρκετά φορτικό και καταναγκαστικό. Αν και αληθεύει πως οι σχολικές υποχρεώσεις καταλαμβάνουν μεγάλο μέρος της καθημερινότητας του παιδιού, μειώνοντας έτσι τον ελεύθερο χρόνο και αντικαθιστώντας τον με κάτι ‘μη διασκεδαστικό’, το διάβασμα χρειάζεται να λάβει νέες διαστάσεις τόσο από το οικογενειακό όσο και από το σχολικό περιβάλλον. Το πρώτο πλαίσιο στο οποίο ζει ένα παιδί είναι αυτό της οικογένειας, επομένως οι βάσεις για το πως θα αντιμετωπίζεται το διάβασμα μπαίνουν από νωρίς μέσω κυρίως της παρατήρησης. Δεν είναι βέβαια μόνο τι βλέπει το παιδί, δηλαδή τον γονέα που διαβάζει π.χ. ένα βιβλίο, αλλά και τι εμπειρίες του μεταφέρονται και με τι συναίσθημα χρωματίζονται. Ξεκινώντας από τη βρεφική ηλικία το διάβασμα παραμυθιών αποτελεί μία συνήθη δραστηριότητα παιδιού και γονέα. Στη συνέχεια, με την όξυνση της αντίληψης και κατανόησης των παιδιών, μπορούν να μεταδοθούν κι άλλες πληροφορίες, όπως
Η συμβουλευτική γονέων είναι ένα από τα προγράμματα που παρέχονται στα Κέντρα Ειδικών Θεραπειών, όπως και στο δικό μας, με σκοπό την παροχή ολιστικής βοήθειας και στήριξης της οικογένειας. Οι γονείς αποτελούν ίσως το πιο κεντρικό σύστημα που διαμορφώνει το οικογενειακό κλίμα, γι’ αυτό μερικές φορές είναι χρήσιμο να προσφεύγουν σε τέτοιου είδους υπηρεσίες.  Η συμβουλευτική γονέων αφορά:  Γονείς των οποίων το παιδί παρακολουθεί κάποιο-α από τα προγράμματα του κέντρου (λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, ειδική διαπαιδαγώγηση, ψυχοθεραπεία), όχι για να συζητείται η πρόοδός του, αλλά κυρίως για να αναγνωρίσουν τα δυνατά και αδύνατα σημεία του παιδιού και να συνεισφέρουν στο θεραπευτικό σχεδιασμό, άρα και την εξέλιξη του παιδιού.  Γονείς που δυσκολεύονται στη διαχείριση ορισμένων δυσκολιών που μπορεί να παρουσιάζει το παιδί τους στο συναισθηματικό, κοινωνικό και συμπεριφορικό κομμάτι και μπορούν να λάβουν κατευθυντήριες γραμμές και στήριξη σε πλαίσιο που δεν ασκείται κριτική. Γονείς π