Προσφέρουμε τη δυνατότητα επιλογής τριών ειδών φινιρίσματος των προφίλ (με μηχανική ή χημική επεξεργασία): ματ, γυαλιστερό και σατινέ. - Η εμφάνιση των ανοδιωμένων προφίλ μπορεί να είναι άχρωμη (φυσικό) ή έγχρωμη. Παράγουμε όλες τις αποχρώσεις του καφέ και του χρυσού. - Κατ’ αποκλειστικότητα στην ελεύθερη αγορά, διαθέτουμε απομίμηση INOX σε όλους τους τρόπους φινιρίσματος. Το INOX είναι ηλεκτρόχρωμα νικελίου στο οποίο εμβαπτίζονται τα προφίλ ώστε να επιτευχθεί η απόχρωση του ανοξείδωτου χάλυβα στο αλουμίνιο.
Η εταιρεία μας υποστηρίζει το πρόγραμμα εξοικονομώ κατ' οίκον - αναλαμβάνει: - την κατασκευή ενεργειακών κουφωμάτων - την επισκευή και συντήρηση των παλαιών σας - Αναλαμβάνουμε κάθε είδους συστήματα αλουμινίου και σιδηροκατασκευές. Επίσης πόρτες ασφαλείας, σίτες, κάγκελα, ρολά οικιών και καταστημάτων, αντικατάσταση τζαμιών σε ενεργειακά, αντικατάσταση και επισκευή κλειδαριών.
Στην κατηγορία Ρολά θα βρεις δικτυωτά ρολά ανοιχτού τύπου, γκαραζόπορτες, ενισχυμένα ρολά ασφαλείας, πτυσσόμενα κάγκελα σε Πειραιάς. Είτε πρόκειται για αντικατάσταση κάποιου ρολού ή τμήμα αυτού, είτε για ολοκαίνουργια ρολά, ακόμα και για απόσυρση ρολών εδώ θα βρεις τον κατάλληλο επαγγελματία.
Για την ασφάλεια του σπιτιού σου και την αποτροπή των παραβιάσεων, διάβασε τις χρήσιμες πληροφορίες του κ. Δημήτριου Προκοπίδη, που ειδικεύεται στην τοποθέτηση και επισκευή ρολών....
Τα τελευταία χρόνια στα mini ρολά ή αλλιώς νέου τύπου ρολά επικρατούν δύο ποιότητες, τα πλαστικά και τα αλουμινίου. Τα πλαστικά ρολά χρησιμοποιήθηκαν ευρέος από τους εργολάβους ως μια πιο οικονομική λύση. O σωστός τρόπος χρήσης των ρολών με ιμάντα είναι να τα ανεβοκατεβάζουμε με δύο χέρια και με συνεχόμενη ροη. Το απότομο τράβηγμα που γίνεται συνήθως είναι απαγορευτικό. Είναι σωστό όταν ανεβοκατεβάζουμε το ρολό το σώμα μας να βρίσκετε σε απόσταση από τον τοίχο για να υπάρχει περιθώριο να γίνεται ημικυκλική κίνηση των χεριών με τον ιμάντα.
Κύρια προβλήματα των πλαστικών ρολών είναι η ελαστικότητα που έχουν, με αποτέλεσμα σε πολλά κουφώματα να παρατηρείται η έξοδος του ρολού από τα κάθετα κανάλια μετά από δυνατό αέρα. Όπως επίσης, ένα ακόμα πρόβλημα είναι ότι δημιουργείται μία καμπύλη στο κέντρο του ρολο